[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Kiedy już poziom aktywności fal mózgowych dosięgnie stanu Alfa, wejdziesz w trans. Wykonuj to tak
długo, jak potrzeba. Czas potrzebny do wejścia w trans będzie się zmieniał w zależności od twojego
doświadczenia z głęboką relaksacją i mentalnym wyciszeniem.
Uwaga: Kiedy już uzyskasz uczucie ciężkości, zatrzymaj ćwiczenie mentalnego opadania.
AstralDynamics.pl
20
Traktat o OBE - Część III
Jeśli nie podoba ci się drabina, to wyobraz sobie, że jesteś w windzie - poczuj jak opadasz podczas
wydechu i stajesz na wdechu. Albo wyobraz sobie, że jesteś piórkiem. Poczuj, jak opadasz podczas
wydechu, a stajesz podczas wdechu. Powyżej podkreśliłem, że do obniżenia poziomu aktywności fal
mózgowych potrzebujesz efektu mentalnego opadania. Efekt ten, połączony z głęboką relaksacją i
mentalnym wyciszeniem, spowoduje, że wejdziesz w stan transu. Możesz wytworzyć własny
scenariusz, który dobrze znasz, aby uzyskać uczucie wchodzenia głębiej.
Odczucia transu są następujące: wszystko staje się cichsze i czujesz się, jakbyś był w dużo większym
miejscu. W ciele czujesz bardzo delikatne szumy. Wszystko jest inne. Odczuwa się to mniej więcej tak,
jakbyś założył w ciemności pudło kartonowe na głowę - poczujesz jak zmienia się atmosfera. Wszystko
staje się zamazane lub lekko rozmyte. Wszystkie ostre dzwięki podczas transu odczuwa się jak
fizyczny cios w splot słoneczny.
Głęboki trans
Poziom transu jaki osiągniesz, zależy w dużym stopniu od twoich umiejętności relaksacji, koncentracji i
siły woli. Aby wejść w głębszy trans, np. na poziom Theta i dalej, musisz dużo bardziej i dłużej
koncentrować się na odczuciu mentalnego opadania wspomaganego przez świadomość oddechu.
Pierwszy poziom transu, tj. kiedy stajesz się bardzo ciężki, jest wystarczająco głęboki do dokonania
projekcji. Bardzo odradzam wymuszanie na sobie głębszego transu, chyba że masz dużo
doświadczenia z tym stanem.
Po czym możesz stwierdzić, że jesteś w stanie głębokiego transu? Istnieją cztery bardzo zauważalne
objawy:
1. Nieprzyjemne uczucie chłodu (które jednak nie sprawia, że drżysz) połączone z miarową
utratą ciepłoty ciała.
2. Mentalnie poczujesz się bardzo dziwnie i wszystko będzie bardzo powooooolne. Twoje procesy
myślowe zwolnią tak, jakbyś dostał silny środek przeciwbólowy.
3. Będziesz się czuł oddzielony od ciała, tj. poczujesz silne odczucie unoszenia się i wszystko
będzie wydawało się odległe.
4. Całkowity fizyczny paraliż.
Uwaga: Te cztery rzeczy RAZEM oznaczają, że wchodzisz w głęboki trans.
Nie pomyl lekkich odczuć unoszenia się (które pojawiają się przy lekkim transie), drobnej utraty
ciepłoty ciała (od siedzenia w miejscu przez dłuższy czas) i lekkiego paraliżu (ciężkości), z głębokim
transem. Odczucia głębokiego transu są raczej nieprzyjemne i nie można ich pomylić z czymś innym.
Bardzo trudno jest wejść w stan głębokiego transu, jako że potrzebujesz bardzo rozwiniętych
umiejętności relaksacji, koncentracji i transu, plus wiele siły woli i mentalnej energii. Nie wpadniesz w
ten stan przypadkowo.
Jeśli martwisz się zabrnięciem zbyt głęboko, pamiętaj o tym:
MO%7łESZ wyciągnąć się z tego w każdej chwili. Skoncentruj CAA swoją wolę na poruszeniu palcami u
rąk bądz nóg. Kiedy możesz poruszyć jednym palcem, rozciągnij dłonie, porusz ramionami, potrząśnij
głową, tj. przywróć ciało do ruchu, wstań i pochodz dookoła przez kilka minut. Wpadnięcie w głęboki
trans przy tych czynnościach nie powinno już grozić.
Widziałem wielu ludzi w grupach medytacji itp., którzy wchodzili w lekki trans i nie byli w stanie
wyciągnąć się z niego, tzn. odpływali w marzenia. Zazwyczaj jakaś osoba wyprowadzała ich z tego
głosem lub masowała im nadgarstki itp., aby przywrócić ich do rzeczywistości. To nie jest konieczne i
jest skutkiem skrzywionego treningu, tzn. bez treningu koncentracji i siły woli. Osoba jedynie MYZLI,
że nie potrafi wrócić i przez to nie próbuje wystarczająco mocno. Jest to także dobry sposób na
ściągnięcie na siebie uwagi grupy.
AstralDynamics.pl
21
Traktat o OBE - Część III
Uwaga: Twój umysł jest niezwykle silny i ma ogromne, nie odkryte możliwości. Może robić
WSZYSTKO, bez granic, jeśli jest wyćwiczony, uwarunkowany i odpowiednio umotywowany.
Rozszerzenie ciała energetycznego
W pewnym momencie po wejściu w stan transu, zaczniesz odczuwać lekki paraliż. Szybko dołączą do
niego pogłębiające się wibracje i odczucie drżenia. Możesz także czuć się ogromny i spuchnięty.
Paraliż, wibracje i uczucie wielkości są symptomami rozszerzania się ciała energetycznego i uwalniania
się ciała astralnego. To jest część normalnego procesu snu. Ciało energetyczne rozszerza się i otwiera,
aby zebrać i zmagazynować energię, podczas gdy ciało astralne unosi się wolne, lekko wysuwając się
z ciała fizycznego.
Oswajanie się z transem
Wiele osób niweczy swoją projekcję po prostu dlatego, że nie są przyzwyczajeni do stanu transu.
Myślą, że jest to na krótko otwierane okno do wymiaru astralnego. To NIE jest prawdą. Jeśli wchodząc
w stan transu pozostaniesz mentalnie i fizycznie wyciszony, możesz pozostawać w nim godzinami. Ja
regularnie spędzam kilka godzin w transie podczas medytacji.
Jeśli wchodząc w trans myślisz: "Tak! Udało mi się!...Jestem w transie! Muszę się pospieszyć i szybko
wyjść...zanim to się skończy!" - na pewno to zniweczysz! Trans skończy się przez zwykłą ekscytację,
tzn. przełamanie relaksacji i mentalnego wyciszenia.
Zanim spróbuje się projekcji, dobrym pomysłem jest spędzać czas w transie, po prostu się do niego
przyzwyczajając. Po prostu zrelaksuj się, utrzymuj spokój, skup się na świadomości oddechu i
utrzymuj trans. Nie skończy się, dopóki tego nie zechcesz. Przyzwyczaj się do odczuć, jakie wtedy
odbierasz.
Kiedy czujesz się wygodnie w transie, wykonaj w nim dalsze wznoszenie energii i ćwiczenia stymulacji
czakr.
Uwaga: [ Pobierz całość w formacie PDF ]